woensdag 17 mei 2017

SCHANDALIG ... geen woorden voor dit afval in natuurgebied!!!

  
 
 
Ik ben gaan wandelen in de Rode Kruisstraat de brug onder door direct naar rechts en langs de spoorbedding (vroegere KS naar de Lossing) maar dan aan de onderkant van het fietsenroutenetwerk. Dacht zelfs dat dit nog in natuurgebied van de Berkenbosbeek is (ben niet zeker)

Kwam op een gegeven moment zo langs de wandelweg een groot bruinig dekzeil tegen. Nieuwsgierig als ik ben nam ik dit dekzeil weg en wat ik toen zag zie je nu op de bovenstaande foto's.
Ik was al blij enkele dagen geen foto's gebracht te hebben van zwerfvuil, maar nu op mijn wandeling dit en weg gemoffeld onder een dekzeil. Denk dat het dezelfde dader is die regelmatig terug komt en dan in natuurgebied. Hoe lomp kan je toch zijn ...