donderdag 27 juli 2017

De ""Tijd van Toen"" het 7de verhaal van Jef Elsen en cartoonist Richie



“… Ik drink wel eens graag een wijntje, een kriek of een geuze. Maar een gewoon pilsje weet ik niet echt te smaken. Een aantal ervaringen tijdens mijn jeugd bepaalden mijn afkeer voor het overdadig drinken van pils. …” Zo begint het 7de verhaal van Jef Elsen: “Ik lust geen pilsje”. Het verhaal brengt ons bij: “Café bij Fonske” (thans buurthuis Den Ubbel), een wandeltocht in Venlo en de Vlaamse kermis te Bolderberg. Richie voorziet ook dit verhaal van een schitterende cartoon. Hier kan je alles nalezen: https://fotografie-rudi-coomans.blogspot.be/p/tijd-van-toen.html 
Of klik op bijgevoegde link, dan kan je het zevende verhaal “Ik lust geen pilsje” lezen.
 (""Ik lust geen pilsje ..."" kan je HIER lezen)