zaterdag 29 juli 2017

""De Tijd van Toen"" het 8ste verhaal van Jef Elsen en cartoonist Richie

 
“… Het oud kerkje van Boekt werd onlangs afgebroken. Dat riep bij mij vele herinneringen op aan mijn jeugd. Zoals vele van mijn leeftijdsgenoten, was ook ik misdienaar. Maar het oude kerkje deed later ook een tijd dienst als parochiezaal. Ik deed er mijn eerste podiumervaringen op tijdens bonte Chiro-avonden en de presentatie van meerdere songfestivals. …”. Het 8ste verhaal “De Tijd van Toen … als Misdienaar” van Jef Elsen en cartoonist Richie, is door zijn inhoud niet bestemd voor zeer jeugdige lezers !!!

Hier kan je alles nalezen: Of klik op bijgevoegde link https://fotografie-rudi-coomans.blogspot.be/p/tijd-van-toen.html, dan kan je het achtste verhaal “De Tijd van Toen … als Misdienaar” lezen. (""Als misdienaar ..."" kan je HIER lezen)