zaterdag 12 augustus 2017

Dodentocht 100 km van Bornem => Franky Vanderaerden (startnummer 11.206)

100 km van Bornem of de ""DODENTOCHT""

Vanderaerden Franky afkomstig uit de kanaalweg en is 50 jaar en neemt voor de vierde keer deel aan de Dodentocht.

Dit jaar  doe ik voor het 4de jaar op rij meee voor het goede doel IE Limburg, hersenverlamde jongeren Voor meer info over de vereniging IE, kan je een kijkje nemen op onze website: www.ievzw.be

Vier jaar geleden zijn we IE Limburg ( mensen met hersenverlamming ) op het idee gekomen om via de dodentocht sponsors te zoeken die ons willen steunen tijdens onze tocht . Ik train elke dag op het werk (dakwerken ) en voor de rest heb ik geen voorbereiding want wandelen is niet mijn hobby .

Ik hoop dat ik de 100 km kan overwinnen we zien wel hoe het lichaam reageert tijdens de tocht .
Met veel dank aan Frederique Jamart voor deze foto