zaterdag 12 augustus 2017

Dodentocht of de 100 km van Bornem => Wouters Gerry (startnummer 13.162)

100 km van Bornem of de ""DODENTOCHT"" 

Wouters Gerry is 44 jaar, afkomstig uit de kuilberg in Boekt. Gerry heeft al 4 deelname erop zitten en zijn 5de dodentocht is nu een feit. Hij speelt in zijn vrije uren nog voetbal bij Odt Bascule, en fietst graag en veel Echte bergritten met de fiets zoalsLa Marmotte, een toertocht in de Alpen over 4 cols, Glandon, Telegrafe, Galibier en Alpe d'Huez zopas nog uitgereden.

Dit jaar  doe ik voor het 5de jaar op rij meee voor het goede doel IE Limburg, hersenverlamde jongeren Voor meer info over de vereniging IE, kan je een kijkje nemen op onze website: www.ievzw.be

Gerry is vandaag gestart aan zijn 5de dodentocht, de andere vier tochten van 100 km had hij al met succes uitgegaan. Daar ik nog en op regelmatige basis wat ga joggen bereid ik me niet speciaal voor op deze dodentocht!

Reden van deelname: een super mooie en goed georganiseerde tocht waar je altijd door een bepaalde pijngrens moet spreekt me wel aan. Het is sowieso een test voor lichaam en geest.... Zijn  doel is deze 5 de deelname ook tot een goed einde te brengen.